MIN FITNESSPROFIL!

Som de fleste vet så har jeg så smått begynt å trene. Prøver å holde mote oppe.. Begynner å bli vanskelig, men skal selvfølgelig klare det. Har man et mål, så har man et mål. Å da gir man seg ikke før det er i boks. Gleder meg til å oppnå ønsket vekt.

Uansett, tok en test på iform.no, å dette er hva den kunne fortelle meg;

Swinger" - lidenskapelig og impulsiv

Swingeren er en skikkelig energibunt som elsker å gi seg i kast med nye treningsformer - gjerne etter et innfall.

Det må absolutt ikke bli for skjemalagt eller for ensformig.

Personlighet: Du er varm, engasjert, uttrykksfull og lidenskapelig. Du hater rutiner og fastlagte tidsplaner og foretrekker arbeid der du får brukt de kreative evnene dine. Du vil ha lov å utfolde deg og bruke engergien og geisten din.

Fitness: Med det store behovet for konstant variasjon er swingeren den perfekte kandidaten til crosstraining. Du har lett for å kjede deg, og det er derfor best å ha flere ulike treningsformer å velge mellom - alt etter formen og humøret. Det kunne f.eks. være inlineskøyter når solen skinner og dansetimer når det regner. Du kjeder deg til døde hvis du forsøker å gjøre det samme dag ut og dag inn. Meld deg gjerne på til diverse løp, f.eks. gjennom jobben. Da er du "tvunget" til å gjennomføre treningen. Pilates er et alternativ til å trene bevegelighet og styrke.

Peak: Du topper midt på dagen. Mens andre tar seg en lur eller slapper litt av etter lunsjen, bør du finne en makker du kan trene sammen med.

Treningsmuligheter
KONDISJON: Orientering, jazzdans, terrengsykling, triatlon, squash

STYRKE: Bodypump

SMIDIGHET: Pilates, hjemmeøvelser for smidighet/bevegelighet

sjekk din egen? http://iform.nu/test-deg-selv/test-trening/test-finn-fitnessprofilen
_________________________________________________________

Stemmer det? Kanskje..

I dag er jeg i det humøret hvor jeg har lyst til å trene hele tiden. Jeg er skikkelig gira, men får jo ikke trent så mye å ofte som jeg har lyst til i og med at jeg har Daniel alene på dagtid. Men, nå har skal jeg prøve å få trent masse på kveldstid, for da kan Thomas har Daniel. Håper det går i orden. I det siste har jeg værken tatt mål eller gått på vekta. Jeg har fortsatt dårlig samvittighet for alt jeg spiste i den konformasjonen jeg var på i begynnelsen av måneden. Sikker på at de 4 kiloene jeg gikk ned på slutten av april er kommet tilbake med noen par ekstra kilo til. Men, håper ikke det.
 
I går var det sol og finvær, men jeg satte faktisk ikke foten utenfor døren en gang. Det er dårlig. Så nå er jeg nødt til å ta igjen det tapte å få rævva mi ut av huset snart. Dette blir det ikke sommerkropp av.

Daniel er allerede klar..


- Kom forresten på i dette skrivende øyeblikk at jeg har glemt å takket dere som ga meg tips angående trening i et innlegg lenger ned her. Tusen takk, jeg skal prøve ut 30 days shred om det er det som funker. =)

4 kommentarer

Liss-Mari Stensland

19.05.2010 kl.10:35

Ikke prøv slankedrikker, de hjelper ikke, du går ned først, så går du opp, fordi det er vanndannende :)

Sandra Børstad

19.05.2010 kl.10:35

Søtt bilde :)

tidyboy

19.05.2010 kl.10:41

Lykke til! Anbefaler heller å finne et sunt og bra livsstil kosthold istedet for å høre på alt det tullet der ute. Jeg lover deg resultater hvis du følger Health and Fitness(H&F) konseptet på www.myorevolution.no under artikler! Det er også en ekstrem diett der hvis du ønsker en skikkelig kick start :)

Margrete

19.05.2010 kl.10:45

Oi så stilig, tror jeg må prøve denne fitnessgreia :-)

Skriv en ny kommentar

hits